24 Hour Hideaway. Vær dit bedste hurtigere!

Dig i fokus 24 timer. Fordybelse og indre fred. Et flammehav af efterårsfarver på trækronerne og havets brusen. Ingen forstyrrende mobiltelefoner eller mails, der skal tjekkes. Udelukkende indadvendt fokus på det, som er vigtigt for dig, hvordan du har det nu og hvad du vil i fremtiden. Både med dig selv og andre. Som leder, men også i dit liv som helhed.

Sammen med dig er en coach, som er 100% dedikeret til dig. Hun har sin fulde opmærksomhed på dig i 24 timer. Hun guider dig kærligt – og udfordrende – igennem walks & talks, refleksionsprocesser, meditationer og afklaringer samtidig med, at hun hjælper dig med at omsætte dine erkendelser og indsigter til konkrete handlinger. Og så bliver der svømmet og taget sauna i pauser og når det passer.

Mine strategiske samarbejdspartnere DARE2 og jeg har udviklet DARE2hideaway – 24 Hour Accelerated Achievement Coaching. Og jeg er lykkelig for at sige, at det sælger som varmt brød.

Du kan læse en testimonial i kommentaren nederst på siden her

Det er så transformerende at være i en fokuseret refleksionsproces væk fra kendte omgivelser. De indsigter, som den coachede naturligt får i løbet af processen kan vi samle op på efter en god nats søvn. Og så drager vi fordel af omgivelserne til at kombinere fysisk bevægelse med refleksion – en cocktail som neurovidenskaben viser skaber optimale betingelser for hjernen. Det er uden tvivl den mest effektive form for coaching, jeg i min 14-årige coach karriere har oplevet.

For mig som coach er det en helt ny next level coaching, som åbner for at give mit allerbedste på en ny måde. Det er smukt og føles også som et stort privilegium for mig at være vidne til et andet menneskes forvandling. Jeg må tilstå, at jeg ikke kan få armene ned af begejstring.

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg glæder mig voldsomt til den næste og den næste og den næste. Bliver det mon dig eller en du holder af? I givet fald må du meget gerne lade mig det vide! (Skriv eller ring for info og booking på lv(at)lucyvittrup.com/26707413)

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

