Hvor meget uddanner du dig i din seksualitet?

Vi prioriterer og “uddanner” os i sund kost, fordi vi gerne vil være sunde og undgå for tidlig død.
Vi prioriterer og uddanner os i motionsvaner, fordi vi gerne vil øge vores vitalitet, og undgå for tidlig død.
Vi tror på, at en sund krop i et sundt legeme er vejen til mere lykke, længere liv, bedre performance og stærkere lederskab.

Vi har påtaget os en offentlig moralsk ret til at se ned på rygere og folk der drikker for meget, fordi det øger risiko for sygdom.

Det gør et usundt og fortrængt forhold til din seksualitet også.

Din seksualitet er ligeså vigtig en del af den sunde krop og det sunde legeme.
Det er bevist.

Hvornår vil du tage din seksualitets sundhed lige så alvorligt som resten af din sundhed?

Hvad med at starte med en dag på retreat? Så sker der noget den 8 . februar. 9.30 – 18.00. Læs mere om det her https://lucyvittrup.wordpress.com/erogi-yoga-retreat/ 

Du kan også hyre mig til at give dig og din afdeling, din forening, din virksomhed et foredrag.
Du kan også sende mig en mail og bede om at blive informeret, når jeg holder åbent hus arrangementer.

Jeg velkommer din forespørgsel eller spørgsmål eller undren eller invitation til en lækker middag! på mail lucy@erogy.com

Uanset hvad , så håber jeg virkelig inderligt for dig, for mig og for verden, at du tager et skridt til at prioritere din seksualitet på en bevidst måde i dag!

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

