Er dette frihed?

Denne video med @rubyrose har gjort så dybt indtryk på mig, at jeg græd, da min dejlige praktikant Barbara viste mig den.

Jeg ved ikke om jeg græd, fordi jeg beundrer modet, som ligger i fortællingen. Eller om det antænder en længsel efter at bryde fri af egne kønsstereotyper.

Uanset hvad grunden til min reaktion er, så er det en fortælling om at være connected med sig selv så ærligt, at det bliver tvunget for hovedpersonen at handle radikalt for at være tro mod sig selv – også som seksuelt væsen.

Derfor vil jeg gerne vil dele med dig.  Fordi den giver stof til eftertanke og rejser spørgsmål, som jeg gerne vil give videre til dig: Hvad er ægte frihed ? Hvordan er din seksualitet sammensat? Hvem er du nedenunder kulturelt styrede kønssymboler, normative forståelser af hvilke kropssprog, der hører til hvilke køn, forforståelser af kønsspecifikt tøj…

Vi er ved at træde ind i et nyt seksualitetsparadigme.

Det er dig og mig der skaber det.

Vil du være med?

– Jeg vil elske at høre dine tanker !

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

