Derfor er seksualitet ikke noget der kun hører til i soveværelset (videoblog)

“Når jeg har inviteret en mand til en seksuel oplevelse, så føler jeg mig modig, stærk, eventyrlysten – levende!” – sagde en klient til mig for nylig.

Jeg spurgte hende, hvordan hun kunne flytte den følelse over i hendes øvrige liv, fx. nå hun skulle sælge sine ideer på arbejde?

“Det kan man da ikke, svarede hun. Det ville være uprofessionelt”.

MEN ER DET NU OGSÅ SANDT?

Se med på videoen og få et perspektiv, som vil nedbryde væggen mellem soveværelset og arbejdet.

 

Kh Lucy

P.s. Har du et spørgsmål, som du – HELT ANONYMT – gerne vil have besvaret eller et perspektiv, du gerne vil have udfoldet i en videoblog? Så smid mig det på FB messenger eller mail: lucy@erogy.com . Jeg udvælger de spørgsmål, som har relevans for flest menneske og svarer på videobloggen på youtube kanalen her

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

