Erotik i hverdagen uden sex

Erotik i hverdagen behøver ikke at inkludere penetration eller oralsex. Eller gør det?

På en tur ved en fantastisk strand legede jeg med tanken om at have elskov med vinden og varmen, som jeg kunne mærke på min hud. Pludselig blev den sanselige oplevelse tusinde gange mere intens. Alle sanser var optimalt skærpede og en dejlig, varm erotisk følelse spredte sig i kroppen på mig.

Jeg bliver tit spurgt, hvordan man styrker sin erogi i hverdagen i ikke seksuelle sammenhænge.

I videoen fortæller jeg om, hvordan hverdagen kan blive erogisk uden sex og liderlighed. Hvorfor? Fordi det giver dig følelsen af at være levende.

Og når alt kommer til alt: Er det ikke det, du og vi alle længes mest efter?

Se med her – og fortæl mig hvad du synes:

Skærmbillede 2016-08-16 kl. 13.06.56.png

 

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

