Sådan er den ‘perfekte’ mand, elsker, ven!

Hvordan er den perfekte mand, elsker, ven – er jeg blevet spurgt.

Jeg ved, at spørgsmålet er stillet med et glimt i øjet, da perfektion i sig selv ikke kan være noget at stræbe efter, for hvordan skal vi da vokse videre som mennesker?

(Den opmærksomme læse, vil observere, at jeg er ikke på ‘stå fast’ holdet )

En af mine største inspirationskilder til at kaste lys på spørgsmålet er den mand, der nok med rette kan kaldes for verdens bedste eller i alle fald mest indflydelsesrige coach, Tony Robbins.

Han siger, at kvinder ønsker mænd, der kan vise dem, at de med ærlighed kan sige “I will take care of you and fuck you for the rest of your life”.

Selvom der er en del stereotyper smurt hen over den formulering, så ser jeg stadig mange sandheder i den i forhold til, hvad jeg har erfaret mennesket i virkeligheden længes efter:

At føle sig LEVENDE!

Her kan du se en video, hvor du får lidt mere udfoldet, hvad der ligger i det.

Har DU et spørgsmål?

Skriv det til mig og du vil få både en personlig videobesked fra mig, samt en video med svar, som alle kan have glæde af, hvis spørgsmålet er relevant for mange!

Skærmbillede 2016-09-01 kl. 19.24.14

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

