Derfor er din utroskab vigtig

En tråd på min FB side afslørede, at når talen falder på utroskab, så går følelser i brand. Aldrig har der været så lange og så mange indlæg i debatten på min side.

I min forståelse har utroskab mange lag. Længsel er et af de primære.

Det er min erfaring, at mennesker er utro, når de længes efter at få livets vibrerende magi tilbage.

Utroskab indeholder potentialet for endeløs selvindsigt fordi du kan få indsigt i, hvad det er, du i virkeligheden længes efter.

Nogle gange er mennesker utro fordi de bare er liderlige i en brandert og spontant vælger at forfølge deres lyst. Den form for utroskab er nok den mest almene, men ikke super interessant som kilde til selvindsigt.

Men den langvarige elsker-elskerinde relation. Dén er fascinerende i al sin skrøbelige længsel efter spænding, erotik, at se og blive set… I denne video deler jeg mit perspektiv på affærerne. :

skaermbillede-2016-10-03-kl-00-40-45

 

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

