Skal vi ikke bare tage os en erotisk hverdag?

Det er fredag, og det regner udenfor. Et irriterende photoshoot fra morgenstunden, hvor jeg overgik mig selv i arrogance, hænger i mig og tanker om, at min elsker er syg, og at jeg ikke er hos ham, tynger hele min krop ned mod jorden.

“Tid til redaktionsmøde?”, spørger den opmærksomme ejer af en lille skønne oase, Copenhagen Coffee Lab, da jeg nærmer mig indgangen og styrer målrettet mod trapperne for hurtigt at komme ind i varmen på denne iskolde oktoberdag.

Han står og ryger en smøg udenfor i en åben lyseblå skjorte og ser imødekommende på mig, da jeg nærmer mig indgangen.

“Ja, men i dag er det med mig selv”, smiler jeg glad over, at han kan huske mig.

Han tager et hiv af sin smøg. Smiler venligt.

‘Redaktionsmødet’ med mig selv i dag handler om erotik. Om hvordan jeg kan bidrage til, at erotik bliver mere accepteret og forstået som del af det hele menneske og dermed også del af hverdagen. Fordi jeg tror på, at vores seksualitet indeholder kilden til personlig styrke, glæde, livskraft.

Vores seksualitet indeholder kilden til personlig styrke, glæde, livskraft.

Ikke kun i sengen.

Eller lørdag aften.

Eller på ferien.

Nej, hver dag. Som kilde til nydelse, eventyr, glæde, pirring, mod og bare helt plain SJOV.

Et skridt på vejen er den nye service, som jeg lancerer nu, der er målrettet til kvinder, som vil have et erotisk pusterum i hverdagen.

Det er en service, hvor kvinder, der har lyst til et erotisk pusterum i hverdagen, kan få sendt en sms fra forføreren og superelskeren Mr. Wolf. Mr. Wolfs fokus er udelukkende at give modtageren nydelse i hverdagen. Morgen, middag aften. På jobbet, i toget, under middagen. Det gør han ved at skrive fantasier, der både er sensuelle og frække, som inviterer til seksuelle oplevelser med øjenkontakt, dominansleg, overraskelser, opmærksomhed…

De erotiske historier fylder derfor meget for tiden. Men jeg føler mig bare ikke særlig erotisk i dag.

(Du kan læse om selve servicen på http://sextingfantasi.info – du kan også bare sende en sms med teksten SEXTME på 1245 og få din sexting fantasi fra Mr.Wolf med det samme)

Tilbage til Copenhagen Coffee Lab.

En af ejerne kommer med et glas vand til mig, uden at jeg havde bedt om det. Alt i mig lyser igen op af glæde. Der er noget erotisk over, at han overrasker mig med den gestus, tænker jeg. Det har ikke noget med ham som sådan at gøre. Det var selve handlingen, der havde erotisk karakter. Føler lidt skam, fordi jeg tolker det på den måde. Mærker min lyst melde sig i kroppen lige bagefter…

Det er jo min lyst. Min seksualitet. Den har lov til at være der. Når jeg lader den.

Det er jo min lyst. Min seksualitet. Den har lov til at være der. Når jeg lader den.

Smilet breder sig på mine læber, mens jeg ser ind i min skærm og skriver videre. Forsvinder et øjeblik i minder om de gange, jeg har taget mig tid til at se med opmærksomhed på en barista langsomt lave det flotte hjertemønster med mælkeskum i kaffens overflade…

Min krop bliver varm. Ved siden af mig sidder en dejlig mørkhåret ung kvinde med en hvid kaffekop uden underkop på bordet foran sig og tager en selfie. Mit blik dvæler ved hendes læber. De er fyldige. Vi smiler varmt til hinanden, da hun er færdig.

Vi smiler varmt til hinanden, da hun er færdig. 

Jeg læser en af Mr. Wolfs fantasier igen. Varmen breder sig – ikke kun i mit køn. Men også i mit hjerte. Fordi jeg var opmærksom på hverdagens erotik.

Opmærksomheden, overraskelsen, øjenkontakten og det rolige tempo. De poetiske øjeblikke på en iskold dag og fordi jeg tillod mig selv at lade min seksualitet være der.

Skal vi ikke bare tage os en erotisk hverdag?

 

Del dine smukke tanker her - og tak fordi du gør det!

